Angle down Atgal

Sen­jo­rės są­skai­ta už te­le­fo­no ry­šį ne­ti­kė­tai pa­dvi­gu­bė­jo

Gar­baus am­žiaus šiau­lie­tė pa­si­pik­ti­nu­si, kad fik­suo­to ry­šio tie­kė­ja „Te­lia“, ku­rios lo­ja­li klien­tė ji yra jau ke­lis de­šimt­me­čius, be jo­kio įspė­ji­mo pa­dvi­gu­bi­no mo­kes­tį už tą pa­tį pla­ną. Bend­ro­vė ko­men­tuo­ja, kad, lai­ku neat­nau­ji­nus leng­va­ti­nės su­tar­ties, mo­te­riai įsi­ga­lio­jo stan­dar­ti­nis pla­no mo­kes­tis.

Dvigubai didesnis mokestis

Į „Etaplius“ redakciją kreipėsi šiaulietė Veronika (vardas ir pavardė redakcijai žinomi, – aut. past.), pasipiktinusi, kad netikėtai gavo kone dvigubai didesnę sąskaitą už fiksuoto telefono ryšio paslaugas iš „Telios“. Moteris pasakoja, kad maždaug prieš dvejus metus ji telefonu gavo pasiūlymą naudotis neribotų skambučių planu esą labai pigiai – už 5,73 Eur per mėnesį. Kadangi ji daug bendrauja su draugėmis ir giminėmis, skambindama iš namų, tad sutiko.

Tačiau birželį garbaus amžiaus moterį ištiko kone šokas, kai ji, atplėšusi sąskaitos voką, pamatė kone padvigubėjusį mokestį už gegužę – 9,52 Eur. „Nei paaiškinimo, nei kokio nors įspėjimo apie pasikeitimą. Aš tuoj griebiau lyginti su ankstesne sąskaita: jokio skirtumo nėra. Tik kaina 9,52 Eur“, – nuostabos neslepia moteris.

Labiausiai ją papiktino, kad prieš tai nebuvo jokio skambučio ar laiško apie besibaigiančią sutartį, kurią galėtų pratęsti ankstesnėmis sąlygomis. Ji sako esanti labai lojali vartotoja: „Jau daugiau nei trisdešimt metų naudojuosi šiomis paslaugomis, niekada nesu praleidusi apmokėti laiku, niekada dėl manęs neturėjo papildomų rūpesčių, nepadariau jokios pražangos. Kaip jie taip nevertina savo klientų?“

Nepratęsus sutarties – standartinis tarifas

„Apgailestaujame, kad klientei kilo nepatogumų, pratęsiant namų telefono paslaugų sutartį“, – situaciją aiškinančiame laiške redakcijai „Etaplius“ rašo „Telios“ komunikacijos vadovė Birutė Eimontaitė. Anot atstovės, įprastai, baigiantis sutarties terminui, su klientais iš anksto susisiekiama, namų telefono paslaugų atveju klientų aptarnavimo specialistai esą skambina mažiausiai tris kartus.

„Tokių skambučių turėjo sulaukti ir šiaulietė, tačiau, ko gero, jos tiesiog nebuvo namie arba ji negalėjo atsiliepti telefonu. Todėl, pasibaigus sutarties terminui ir klientei jos nepratęsus, įsigaliojo standartinis plano mokestis“, – mokesčio pasikeitimą traktuoja bendrovė.

Senjorė sako, gal ir buvo kur išėjusi, bet jos telefono aparatas fiksuoja numerius ir paprastai jiems perskambina. „Juk esu jų lojali klientė tiek metų. Galėjo gi laišką parašyti, jei nepriskambino. Juk mato mano amžių – aš negaliu prisiminti, kur ten kokią sutartį pasirašiau prieš dvejus metus. Dabar turiu ant sienos klijuoti sutartis ir sekti, kad neužmirščiau, ką turiu pratęsti“, – stebisi moteris.

Salone sutartis nebuvo atstatyta

Kitą dieną, nepaisydama karščių, garbaus amžiaus šiaulietė nuvyko į „Telios“ klientų aptarnavimo saloną. „Aš atėjau ir prastovėjau ten apie 40 minučių: dirba tik dvi darbuotojos, išsirikiavusi nemaža eilutė, karšta, nei atsisėsti, nei įsikibti nėra kur. Man jau eina 81 metai. Esu lojali jų klientė. Jau nuo įėjimo pažvelgus aišku: „Tu man nereikalingas.“ Bet galvoju: kad jau atėjau, tai reikia išsiaiškinti, dantis sukandusi kentėsiu“, – išvarginusio vizito įspūdžiais dalijasi moteris.

Ji sako nemačiusi salone jokios informacijos, skrajučių ar lankstinukų apie galiojančius planus (dydį ir kainas), todėl net neįsivaizduoja, ką galėjo rinktis. „Jokio lankstinuko, jokios informacijos man, kaip pirkėjai, nebuvo. Į prekybos centrą nueini – viskas prieš akis išdėliota. Aš juk ne viena šalyje naudojuosi tuo laidiniu telefonu“, – sako į redakciją paskambinusi pašnekovė.

Moteriai buvo pasakyta, kad kainos pakilo, ir pasiūlytas tas pats planas už 7,73 Eur per mėnesį. Ankstesnio mokesčio esą jau nebuvo galima atstatyti.

Draugės moka mažiau

Pasipasakojusi apie savo „nuotykį“ draugei, ji sužinojo, kad draugė už fiksuoto ryšio 10 valandų pokalbius per mėnesį moka 3,90 Eur (neseniai irgi pabrango nuo 2,70 Eur). „Man net neužsiminė darbuotoja apie pigesnį planą. Aš tik iš asmeninio pokalbio galėjau išgirsti, kad yra tokių planų. Juk jie mato, kiek aš išnaudoju. Mato mano amžių ir supranta, kad aš tik iš pensijos gyvenu, ir išdrįso man, savo lojaliai klientei, atsiųsti šimtu procentų didesnę sąskaitą“, – nuoskaudas išsako senjorė.

„Telios“ atstovė spėja, kad moterų sutartys skirtingos: tikėtina, kad klientei įsigaliojo „Paros“ neribotų pokalbių planas su vienų metų sutartimi, o jos draugė moka mažiau, nes turi planą „Valandos“, kuris suteikia tik 10 valandų pokalbių per mėnesį ir sutartis sudaroma dvejiems metams.

Informacija slepiama

Vartotoja pasipiktino „Telios“ laiku nepateikiama ir slepiama informacija, neadekvačiu jos amžiui ir pajamoms pasiūlymu bei nepagarba. „Esu jau ne šiandien ir ne vakar pasidariusi sau išvadą: jeigu sovietmečiu viskas buvo paslėpta ir po kilimu pakišta, tai šiandien yra dar labiau“, – moteris spėja, kad informacija specialiai sunkiau prieinama.

„Telia“ tikina, kad paslaugų kainos klientams skelbiamos interneto svetainėje ar prisijungus prie savitarnos. Nesinaudojantys internetu klientai apie teikiamas paslaugas, planus ir jų įkainius gali sužinoti paskambinę telefonu trumpuoju numeriu arba atvykę į artimiausią saloną.

Akivaizdu, kad nė vienas iš šių būdų senjorei nebuvo tinkamas. Net ir paskambinusi, net ir nuvykusi, ji negavo tinkamiausio jai pasiūlymo. Moteris ir vėl ketina važiuoti į saloną prašyti pigesnio plano.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite