Angle down Atgal

Man­da­gus ap­tar­na­vi­mas – ver­tas pa­dė­kos

Į Etap­lius.lt pa­skam­bi­nu­si šiau­lie­tė Na­ta­li­ja Pet­raus­kie­nė ne­ga­lė­jo nu­ty­lė­ti džiaugs­mo. Mo­te­ris no­rė­jo vie­šai pa­dė­ko­ti dėl ge­di­mo į na­mus at­vy­ku­siam „Splius“ meist­rui Vi­liui, ku­rio man­da­gu­mas ir kom­pe­ten­ci­ja ją ap­do­va­no­jo ge­ra nuo­tai­ka vi­sai sa­vai­tei.

„Oi, žinokite, negaliu nepadėkoti. Šiais laikais, kai visi tokie pikti, nuvarginti karantino, sutikti tokį mandagų meistrą – kone stebuklas“, – sako Natalija.

Pasak šiaulietės, jos televizorius nė iš šio, nė iš to pradėjo nerodyti vieno kanalo. Sumokėjusi mokesčius už paslaugas „Splius“ abonentiniame skyriuje, moteris darbuotojoms pasiguodė, kad televizoriui kažkas nutiko.

Gana greit jai paskambino meistras, sutarė laiką ir sekmadienį sutartu laiku atvyko į namus.

„Atėjęs jis ant batų užsimovė antbačius. Nors mes jau paskiepyti nuo koronaviruso ir testuojamės, vis tiek sutarėme, kad būsime su kaukėmis. Viskas taip, kaip priklauso. Tada neskubėdamas, atidžiai man išaiškino, kas nutiko. Sutvarkė susidėvėjusį antenos antgalį“, – sako Natalija.

Moteriai dar buvo neaiškumų dėl naudojimosi „Splius“ skaitmenine televizija. „Jis neskubėdamas viską paaiškino, padiktavo, ką turiu užsirašyti, parodė, kaip naudotis. Viską pavyko įjungti. Tiesiog esu nustebusi ir sužavėta. Tiek nuotaiką pakėlė. Kad visi tokie darbuotojai būtų“, – džiaugsmo neslėpė moteris.

 

comment Skaitytojų komentarai (1)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite