Angle down Atgal

Kur link ju­da atei­ties mais­to kul­tū­ra?

Po­žiū­ris į mais­tą, val­gy­mo kul­tū­ra bei su mais­tu su­si­ję žmo­nių įpro­čiai nuo­lat kin­ta. 2022-ai­siais daug dė­me­sio bus skir­ta ko­vai su mais­to švais­ty­mu, svei­ka­tin­gu­mui, be to, pro­gno­zuo­ja­ma, kad dar la­biau iš­po­pu­lia­rės au­ga­li­nė mi­ty­ba.
 

Augalinė mityba

Pastaruosius kelerius metus augalinė mityba populiari ne tik tarp mėsos atsisakiusiųjų, bet ir tų, kurie valgo mėsą, tačiau stengiasi jos vartoti mažiau. Bent vieną dieną per savaitę pakeisti mėsos patiekalus vegetariškais valgiais paprasčiau, nei atrodo. Šis mažas žingsnelis ne tik padeda tausoti kūną, bet ir visą planetą.

Valgomieji indai

Dar viena įdomi šiais metais vyrausianti tendencija – valgomieji indai ir įrankiai. Valgomųjų šaukštų, lazdelių, lėkščių, dubenėlių ir puodelių kokybė auga, o kainos mažėja. Tai rodo, kad prasideda valgomųjų pakuočių revoliucija, kuria siekiama sumažinti vienkartinės taros ir plastiko atliekų kiekį.

Netikėtas šių metų skonis

Prognozuojama, kad vienas iš populiariausių 2022 m. skonių ir ingredientų bus kinrožė. Ji ne tik pasižymi vitamino C ir kitų antioksidantų gausa, bet ir salstelėjusiu skoniu. Teigiama, kad kinrožės bus naudojamos ne tik įvairiausiems gėrimams, t. y. arbatoms ar kokteiliams gardinti. Jomis dažniau bus praturtinami ir ledai ar kiti įvairiausi desertai, netgi vištienos ar žuvies patiekalai. Be to, pasaulyje jau yra ir šio skonio užtepėlių.

Nealkoholiniai gėrimai

Dar viena kategorija, kuri augs 2022-aisiais, – įvairiausi nealkoholiniai gėrimai. Pradedant nealkoholiniu alumi ir baigiant įvairiausiais nealkoholiniais kokteiliais. Dar vienas populiarus ir mėgstamas gėrimas – fermentuota arbata kombučia.

Kombučia vertinama ne tik dėl įmantraus skonio, bet ir sveikatai naudingų savybių. Mat fermentacijos metu pradeda daugintis gerosios bakterijos – probiotikai, naudingi žmogaus organizmui. Jie gerina virškinimo sistemos veiklą, mažina uždegimą, netgi skatina svorio mažėjimą.

Gaminimas be maisto atliekų

2022-aisiais žmonės ieškos būdų, kaip apsipirkti ir gaminti maistą, skiriant daugiau dėmesio tvarumui. Neabejotina, kad dėmesys aplinkai, klimatui ir tvarumas toliau turės didelį poveikį maisto pramonei, restoranų ir vartotojų elgesiui. Vartotojai vis daugiau dėmesio skirs pakuočių, atliekų, panaudojamų virtuvėje, mažinimui. Tikimasi, kad daugiau maisto gamintojų keis savo produktų pakuotes, kad sumažintų atliekų, o ypač plastiko kiekį. Žmonės pirmenybę teiks vietinių ūkininkų ir augintojų produkcijai.

Pranešimas spaudai

 

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite