Angle down Atgal

Kojų raumenų skausmas po aktyvios dienos lauke: 3 būdai, kaip jį sumažinti

Šylantis oras vilioja dieną praleisti lauke – miname dviračius, važinėjamės riedučiais, išeiname pasivaikščioti su namiškiais ir augintiniais. Aktyvi fizinė veikla pagerina savijautą, bet kartais sukelia ir kojų raumenų skausmą, kuris, grįžus namo, sukelia diskomfortą. Kaip sumažinti šį skausmą?

Tempimo pratimai namuose

Kojų tempimo pratimai gali padėti išvengti ne tik nemalonaus raumenų skausmo po ilgo pasivaikščiojimo ar kitos aktyvios fizinės veiklos, bet ir sumažinti mėšlungio skausmus. Atlikdami tempimo pratimus nepersistenkite, geriau rinkitės tokius, kurie raumenis atpalaiduos, o ne sušildys būsimai treniruotei.

Pastykite pėdą ant žemės ir pasistiebkite aukštyn. Tokioje padėtyje išbūkite 5 sekundes ir nuleiskite pėdą ant žemės. Pratimą kartokite 10 kartų.

Kojų pirštus sulenkite taip, tarsi mėgindami juos pakišti po pėda. Po 5 sekundžių pirštus atpalaiduokite, pratimą kartokite 10 kartų.

Raumenų šildymas ir ledo kompresai
Tiek karštas, tiek šaltas kompresas gali padėti įsitempusiems raumenims atsipalaiduoti. Ant įsitempusių raumenų uždėkite šiltą rankšluostį arba išsimaudykite šilto vandens vonioje. Šiluma padės raumenims atsipalaiduoti.

Kad nesukeltumėte papildomo skausmo, ledo gabalėlius ar paketą įvyniokite į rankšluostį. Jį ant raumenų laikykite 15 minučių, taip pagerinsite kraujotaką.

Prarastų mineralų atstatymas

Laisvalaikį leidžiant aktyviai, prakaituojama gausiau ir iš kūnas netenka reikalingų mineralų – kalcio, kalio ir magnio. Dėl šių mineralų trūkumo imamas jausti raumenų skausmas.

Po dienos lauke nepamirškite atstatyti mineralo kiekio. Valgykite jogurtą, neriebų pieną ir sūrį, špinatus, brokolius, migdolus ir bananus.

Be to, norėdami išvengti mineralų praradimo kitą kartą, leisdami laiką lauke nepamirškite vandens. Pakankamas jo kiekis apsaugos nuo dehidratacijos ir svarnių medžiagų praradimo.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite