Angle down Atgal

Kodėl verta rinktis lietuviškus ortopedinius čiužinius?

Miegodami praleidžiame trečdalį gyvenimo. Miego kokybė turi didelę įtaką mūsų sveikatai. Gilus ir ramus miegas – geros savijautos ir puikios nuotaikos pagrindas. Čiužinys yra patogus, kūną laikantis minkštas baldas, kuris naudojamas ant lovos, jog būtų patogiau miegoti ir ilsėtis. Čiužinys turi keletą funkcijų, dėl to geras čiužinys privalo užtikrinti pakankamai taisyklingą kūno padėtį stuburo atžvilgiu miego metu, priimti ir paskirstyti žmogaus svorį ir kūno linijas, atpalaiduoti raumenis ir nedidina apkrovų sunkesnėms arba daugiau atsikišusios kūno dalims. Čiužinių tipai: lateksinis, spyruoklinis, poliuretaninis. Patartina rinktis ergonomiškus ortopedinius čiužinius, kurie prisitaiko prie žmogaus kūno kontūrų, tolygiai paskirsto svorį ir išlaiko stuburą taisyklingoje padėtyje.

Ortopediniai lietuviški čiužiniai „Relax“ yra kokybiški ir verti dėmesio. Ortopediniuose čiužiniuose būna trys, penkios arba septynios anatominės zonos. Jos pakaitomis išdėstytos pagal kietumą ir minkštumą. Tos zonos, kur žmogaus pečiai ir dubuo, minkštesnės, o visos kitos – kietesnės. Šios zonos prisitaiko prie kūno, kūno svoris tolygiai paskirstomas, todėl miegančiojo ant šono stuburas neišlinksta „S“ raidės forma. Sumažinamas spaudimas atramoms, kad kuo mažiau būtų užspaudžiama kraujotaka, bei kiek įmanoma būtų atpalaiduoti raumenys. Ortopedinis čiužinys neįdumba, nesudrimba ir yra ilgaamžis. Geriausias pagrindas čiužiniams – medinės grotelės, jos leidžia puikiai ventiliuotis, dėl jų geriau funkcionuoja čiužinio anatominės zonos.

Net ir geriausias čiužinys nėra visam gyvenimui, čiužinius privaloma keisti. Taip pat patariama ant čiužinių tiesti paklodes, nes jas lengviau išplauti. Reikia rinktis atsakingai, jog čiužinį nebūtų sunku išvalyti ir juo pasirūpinti. Net ir pačios kokybiškiausios medžiagos su laiku nusidėvi, be to, miegodamas žmogus per naktį išprakaituoja apie 0,5 litro skysčio. Todėl higienistai rekomenduoja čiužinį keisti kas 5-8 metus ar greičiau, jei jis susidėvėjo. Čiužinys susidėvėjęs yra tuomet, kaip ant jo yra matomos gulėjimo žymės. Tokį čiužinį reikia išmesti ir pakeisti nauju. Čiužinys negali sukelti ir alergijų, jei po miego norisi kasytis, matote įkandimus, čiužinį reikia keisti tuojau pat, nes atsirado dulkių erkučių, su kuriomis miegoti nepatartina. Žinoma, jei čiužinyje yra dėmių, kurių jau nepavyksta išvalyti papildomomis medžiagomis, taip pat vertėtų galvoti apie naują čiužinį.

Nepamirškite, jog miego kokybė yra itin svarbu, jei norite jaustis gerai ir žvaliai. Nuo miego kokybės priklauso mūsų savijauta ir sveikata. Rinkdamiesi čiužinį negailėkite laiko, apsilankykite internetinėje parduotuvėje ir domėkitės, kokie čiužiniai yra geriausi ir tinkamiausi Jums. Čiužinius galima rinktis pagal savo amžių ir svorį. Iki 60 kg sveriančiam žmogui labiausiai tinka minkštesnis čiužinys, į kurio sudėtį neįeina kokosų pluoštas; 60-90 kg svorio asmenys taip pat gali rinktis minkštus arba vidutinio kietumo ortopedinius čiužinius; 90-110 kg sveriantys turėtų rinktis vidutinio kietumo arba kietesnius ortopedinius čiužinius; sveriantiems virš 110 kg reikia kietesnių čiužinių. Pirkdami negailėkite pinigų, nes čiužinys yra miego kokybės ir sveikatos atspindys.

Reikėtų rinktis ortopedinius čiužinius, kurie visa savo struktūra prisitaiko prie žmogaus kaulų bei raumenų sistemos, tokie čiužiniai miegant padeda išlaikyti taisyklingą stuburo padėtį, raumenų grupių balansą. Geriausius ortopedinius čiužinius galite rasti relaxciuziniai.lt, ten rasite geros kokybės ir kainos čiužinius. Parduotuvėje yra itin didelis pasirinkimas, dėl to kiekvienas rasite čiužinį pagal savo poreikius.

Remiamas turinys

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite