Angle down Atgal

Kaip prisiversti sportuoti namuose?

Baigiantis vieniems ir prasidedant kitiems metams dažnai susimąstome, ką nuveikėme, ko išmokome praėjusiais ir ko tikimės iš ateinančių. Naujieji metai tampa proga atsikratyti žalingų ar nenaudingų įpročių (mesti rūkyti, mažinti socialiniuose tinkluose praleidžiamą laiką) arba pradėti mokytis naujų dalykų, sportuoti, sveikiau maitintis. Tačiau lengva pasiryžti, bet kiek sunkiau savo pažadus įvykdyti.

Pripažinkime, kad pavargus po darbo ar mokslų važiuoti ar eiti į sporto klubą dažniausiai tingisi, ypač, jei jo nėra netoli jūsų namų ar darbovietės, mokymosi įstaigos. Jei nesportuojate dėl šios priežasties, turite dvi išeitis – arba tiesiog nustoti tingėti (išugdyta valia padės ir kitose gyvenimiškose situacijose), arba sportuoti namuose. Galite tiesiog daryti elementariausią mankštą, bet vėlgi išlieka tikimybė, kad tingėsite. Arba pamiršite. Ypač pradžioje, kol įprotis dar nesusiformavo. Ką daryti, kad pradėti sportuoti nuo naujųjų būtų lengviau??

Jei tik namuose turite pakankamai erdvės, įsigykite treniruoklį. Jis jus motyvuos sportuoti dviem būdais – užkliūdamas už akių ir primindamas, kad už jį sumokėjote galbūt ne tokią mažą pinigų sumą. Juk nenorėsite savo uždarbio paleisti vėjais? Pagailėsite investuotų eurų ir imsite sportuoti. Žinoma, tikriausiai galvosite ir apie savo sveikatą, geresnę savijautą, sutaupytą laiką, kad galite sportuoti bet kada jums patogiu metu, nes treniruoklis jums visada bus po ranka.

Prieš pirkdami treniruoklį turėsite nuspręsti, kokių sveikatos problemų turite, kokias kūno vietas norite treniruoti, kiek namuose turite vietos, kiek pinigų galite skirti tokiam pirkiniui. Taip palengvinsite išsirinkimo procesą, nes treniruoklių pasirinkimas itin didelis.

Kardio treniruokliai

Tai bėgimo takeliai, dviračiai, elipsiniai, irklavimo ir pan. treniruokliai. Pagrindinis jų tikslas – priversti intensyviau dirbti sportuojančiojo širdį, bet dažnai ši treniruoklių rūšis papildomai stiprina kojų ir pilvo raumenis. Jie gerina bendrą organizmo būklę, padeda mažinti antsvorį. Treniruokliuose esantys įrenginiai parodo, kiek kalorijų pavyko sudeginti, leidžia reguliuoti krūvį, pasirinkti tinkamiausią programą, priklausomai nuo savijautos, fizinės būklės, stebėti pulsą, širdies veiklą. Po intensyvaus krūvio sportuojančiojo organizmas degina kalorijas ilgesnį laiką. Dviračiai padeda stiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą, nugarą, mankština kojų raumenis, lavina ištvermę, tirpdo apatinės kūno dalies riebalus, žingsniuokliai padeda treniruoti kojų ir dubens raumenis.

Bėgimo takelis padeda veiksmingai deginti riebalus, ugdo ištvermę, rekomenduojamas tiems, kurie mėgsta bėgioti ir turi kantrybės. Mėgstate bėgioti, bet nedžiugina lietuviški orai – lietūs, vėjas, šaltis? Namuose turint bėgimo takelį nebus nei per šalta, nei per šlapia. O elipsiniai treniruokliai vienodai gerai stiprina ir viršutinę, ir apatinę kūno dalis, padeda norintiems atsikratyti antsvorio.

Jėgos treniruokliai

Šios rūšies treniruokliai didina ištvermę ir raumenų jėgą, taip pat lavina lankstumą, šie įrenginiai dažniausiai būna mechaniniai, kartais su svarmenimis. Jie būna skirti tam tikrai raumenų grupei, pavyzdžiui, kojų lenkimui, tiesimui, rankų raumenims, pilvo presui mankštinti arba daugiafunkciai, stiprinantys visas raumenų grupes. Atsilenkimų suoliukai padės stiprinti pilvo presą, greitinti medžiagų apykaitą, o įvairūs svarmenys, priklausomai nuo jų rūšies, – numesti svorio, gauti daugiau jėgos ar stiprinti raumenis.

Taigi pasirinkti tikrai yra iš ko – el. parduotuvėje Pigu.lt sprendimą ras kiekvienas, nuo naujų metų pradžios ar pirmadienio pasiryžęs sportuoti. Norint pasiekti norimų rezultatų, stiprinti sveikatą, o ne pakenkti, pratimus būtina atlikti taisyklingai, krūvį didinti palaipsniui, prieš pradedant sportuoti atlikti apšilimo, tempimo pratimus, jei turite sveikatos problemų ar klausimų, abejonių, pasitarti su gydytoju, treneriu, kineziterapeutu, kurie patars, kaip taisyklingai sportuoti, kokį treniruoklį geriausia pasirinkti.

Remiamas turinys

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite