Angle down Atgal

Kaip marketingas padeda pardavimų augimui?

Jau šį ketvirtadienį, rugsėjo 16 dieną Šiaulių arenoje bei internetu vyksiančioje kasmetinėje konferencijoje „LiMA DAY ŠIAULIAI‘21“ savo patirtimi ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis 13 profesionalų. Pagrindinis konferencijos dėmesys kryps į marketingo reikšmę pardavimų augimui.

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė teigia, kad marketingas ir pardavimai – vienos svarbiausių už organizacijų augimą atsakingos sričių, todėl yra ypač svarbu nuolat tobulinti procesus ir įrankius, kurie padėtų šiems skyriams koordinuotai siekti ilgalaikių verslo rezultatų.

„Siekiant didinti pardavimus organizacijoms būtina gerai pažinti savo klientą ir jo poreikius, išsigryninti ir kurti papildomas vertes, pasirinkti vartotojui artimiausius pardavimo, reklamos ir komunikacijos kanalus bei užtikrinti išskirtinę vartotojo patirtį. Dėl šios priežasties šių metų konferencija „LiMA DAY ŠIAULIAI“ ir yra dedikuota temai: marketingas pardavimų augimui“, – teigia A. Palaimaitė.

Alvydė Palaimaitė
Alvydė Palaimaitė

Siekiantiems verslo augimo

Šį kartą „LiMA Day Šiauliai‘21“ konferencijoje – itin didelė temų įvairovė. Konferenciją atidarys „Šiaulių bankas“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius, kuris pasidalins įžvalgomis apie marketingo ir pardavimų skyrių bendradarbiavimo svarbą verslo rezultatams.

Mintimis kaip marketingas gali ir turi prisidėti prie įmonės patrauklumo pritraukiant talentus dalinsis „Voodoosales“ ir „Lovejob“ projektų įkūrėjas Saulius Vanagas. O apie septynis mąstymo pokyčius efektyviam rezultatui gauti pasakos „Relevant“ vadovas Deivida Budginas.

Į pagrindinius klausimus apie tvarumą, ką reikia suprasti, kaip tai prasmingai panaudoti, o gal tai gali būti prekės ženklo esmė atsakymų ieškos „AUGA group“ rinkodaros ir tvarumo vadovas Gediminas Judzentas. O apie socialinę atsakomybę kaip veiklos tvarumo garantą pasakos rinkodaros - komunikacijos konsultantas Gintaras Šeputis.

Siekiantiems pardavimų augimo

Ką turime žinoti taikydami nuolaidas, kad nepakenktumėme pardavimams atskleis nepriklausoma ekspertė Dr. Indrė Radavičienė. Kaip archetipų naudojimas gali prisidėti prie prekės ženklui pasakos tyrimų ir mokymų konsultantė Giedrė Plukienė.

Į klausimus kaip priimant sprendimus identifikuoti mus ribojančias nuostatas bei kaip objektyviai matyti produktą ir jį geriau parduoti atsakymų ieškos NERINGAME.COM marketingo ir komunikacijos partnerė Neringa Čeponė.

Agentūros „Caption“ verslo vystymo vadovas Darius Gerulis dalinsis patirtimi, kodėl pardavimas be pirkėjo neįmanomas ir kodėl į prekės ženklo socialinių tinklų kasdienybę vertėtų įtraukti tokią komunikaciją, kurios centre – vartotojas.

Sėkmės istorijos ir iššūkiai verslo vystymui

Savo patirtimi ir iššūkiais ieškant klientų dalinsis startuolio „Getfix“ bendraįkūrėjas Benas Dobrikas, apie B2B praktikas, kurios parduoda Skandinavijoje, atskleis „Cranbalt“ generalinis direktorius Arvydas Bagdonas.

„Gubernija“ prekės ženklo vadovė Julija Dergunovė ir „DDB VILNIUS“ kūrybos vadovas Arnas Aukštikalnis dalinsis savo įžvalgomis kaip paprastumas ir buvimas savimi gali atnešti geresnių rezultatų nei įprastos vadovėlio teorijos.

Dėmesys saugumui

Konferencijos organizatoriai – Lietuvos marketingo asociacija – kvies verslo bendruomenę susitikti rugsėjo 16 d. gyvai ir internetu. Renginyje dalyvauti gyvai bus galima tik turint galiojantį galimybių pasą. LiMA nariams dalyvavimas internetu yra nemokamas.


 

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite