Angle down Atgal

Bak­la­ža­nai – ir de­ser­tams

Bak­la­ža­nai yra pui­kus vi­ta­mi­nų C, B6 ir mi­ne­ra­lų šal­ti­nis, taip pat juo­se yra mag­nio, fos­fo­ro, skai­du­lų, fo­lio rūgš­ties bei ka­lio. Re­gu­lia­riai val­go­mi bak­la­ža­nai ma­ži­na cho­les­te­ro­lio kie­kį, pa­de­da ko­vo­ti su ma­žak­rau­jys­te, o jų su­dė­ty­je esan­tis man­ga­nas su­tei­kia ap­sau­gą nuo vė­ži­nių su­si­rgi­mų.

Sveikuoliai šiomis daržovėmis gali pagardinti salotas arba makaronus, o drąsesni ir naujų skonių išsiilgę kulinarai jas gali panaudoti ir desertams, pavyzdžiui, pyragams bei pudingams.

Tinkamai neparuošus baklažanų žievelės, patiekalui ji gali suteikti kartumą. Tačiau neišsigąskite – prieš ruošiant maistą, šią daržovę tereikia pamirkyti sūdytame vandenyje ir vėliau nuplauti.

Šokoladinis baklažanų pyragas

Reikės: 2 baklažanų, 1 plytelės juodojo šokolado, 2 kiaušinių, 40 g kakavos, 100 g rudojo cukraus, 50 g
smulkintų migdolų arba lazdynų riešutų, 2 šaukštelių kepimo miltelių, nedidelio gabalėlio sviesto, žiupsnelio druskos.

Įkaitinkite orkaitę iki 180 laipsnių temperatūros ir iš karto sviesto gabalėliu ištepkite 20×8 cm pyrago kepimo formą. Tuomet nenuluptus baklažanus supjaustykite mažais kubeliais ir garinkite juos apie 20 min. garų vonelėje, kol minkštės. Vėliau per sietelį juos nukoškite ir gerai nusausinkite.

Sudėkite baklažano gabalėlius į maisto smulkintuvą ir sumalkite iki vientisos masės. Tuomet susmulkinkite šokolado plytelę ir suberkite šalia baklažanų. Pamatysite, jog šokoladas pradės gražiai lydytis – leiskite jam visam ištirpti.

Kai šokoladas ištirps, šalia į maisto smulkintuvą sudėkite likusius ingredientus, viską sumalkite iki vientisos masės. Vėliau ją supilkite į paruoštą pyrago formą ir kepkite orkaitėje apie 30–40 min. Tuomet ištraukite iškepusį pyragą iš orkaitės ir leiskite atvėsti. Prieš patiekdami, pagardinkite jį plakta grietinėle ir mėgstamomis uogomis.

Skanaus!

Parengta pagal pranešimą spaudai

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite