Angle down Atgal

Vieną po kito varžovus trasoje lenkęs Antanas Juknevičius antrojo greičio ruožo finiše

Tik vidurnaktį pasiekęs pirmojo greičio ruožo finišą, Antanas Juknevičius antrajame greičio ruože startavo kovingai nusiteikęs. Jis buvo pasiruošęs „išgaudyti“ priekyje važiavusius lėtesnius varžovus. Startavęs iš rikiuotės galo, A. Juknevičius užtikrintai kilo pozicijomis aukštyn, o finišą pasiekė 36 vietoje. Finišavusi „Kreda“ komanda turnyrinėje lentelėje pakilo per 50 pozicijų.

„34 minutes pavėlavom į startą, nes prieš pat jį pastebėjom, kad iš vairo kolonėlės teka alyva. Reikalingos detalės pakeitimui neturėjom, todėl teko laukti, kol ją atveš palaikymo sunkvežimis. Viską susitvarkėm, bet į startą atvažiavom patys paskutiniai“, – sakė lenktynininkas A. Juknevičius.

Antras greičio ruožas. Iš Hailo į Al Qaysumah

Dėl stiprių liūčių vakar atšauktą maratoninį greičio ruožą pakeitė kitas – 338 kilometrų atstumas iš kelias dienas namais tapusio Hailo į Al Qaysumah. Šiame greičio ruože, anot Dakaro organizatorių, laukė 63 proc. smėlio, 10 proc. grunto, 27 proc. kopų. Tačiau vakarykščiai smarkaus lietaus padariniai niekur nedingo – suspaustas smėlis kėlė daug iššūkių greitoje trasoje.

„Kai važiuoji vietomis, kur prieš tai pravažiavo 200 komandų, tai turi susitaikyt, kad jos bus išmaltos. Bet mums tai netrukdė – pūtėm su vėjeliu. Aišku, būtų smagiau važiuoti, jeigu prieš tai trasoje nebūtų liję, bet O šiaip tai šiandien buvo normalus, darbinis greičio ruožas“, – sakė „Kreda“ komandos lyderis A. Juknevičius.

Trasoje lenkė daug varžovų
Beveik 13 valandų praleidusi trasoje, „Kreda“ komanda pirmojo greičio ruožo finišą pasiekė tik prieš pat vidurnaktį. Po jo dar reikėjo įveikti 120 kilometrų pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais iki bivako. Pasiekęs jį, „Kreda“ ekipažas perdavė automobilį savo mechanikams, kurie per naktį „pastatė jį ant kojų“. Todėl išaušus antrojo greičio ruožo rytui lenktynininkai buvo pasiruošę tęsti savo Dakaro nuotykį.
Startavus iš rikiuotės galo priekyje laukė dešimtys lėtesnių automobilių, lengvųjų prototipų, SSV motobagių ir sunkvežimių. Kiekvieną iš jų „Kreda“ komandai teko pavyti ir aplenkti, kad galėtų kilti pozicijomis aukštyn. Iki finišo komanda lenkė vieną varžovą po kito, todėl turnyrinėje lentelėje pakilo per 50 pozicijų.

„Buvo labai smagu šiandien startuoti patiems paskutiniams. Už mūsų daugiau nieko nebebuvo – tai mes uždarėm greičio ruožą. Nežinau, kiek lenkimų atlikom trasoj, bet jų buvo daug – lenkėm motobagius, sunkvežimius ir kitus automobilius. Šiaip tai, kai važiuoji, yra labai gerai. Dar vieną dieną įveikėm, laukiam kitos“, – trumpą antrojo greičio ruožo apžvalgą pateikė „Kreda“ komandos lyderis A. Juknevičius.

Pasiekęs finišą, „Kreda“ komandos ekipažas turėjo įveikti 270 kilometrų pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais iki bivako Al Qaysumah, kur rytoj lauks trečiasis greičio ruožas.

Kas laukia trečiajame greičio ruože?

Sausio 4-ąją Dakare vyks trečiasis greičio ruožas. Jame Dakaro dalyvių lauks 255 kilometrai koviniu režimu atliekant kilpą aplink Al Qaysumah miestą. Greičio ruožas turėtų „pasiūlyti“ smėlio begalybę ir navigacinius iššūkius, bandant rasti tinkamą trajektoriją, vedančią finišo link.

2022-ųjų Dakaro ralis sausio 1–14 dienomis trečią kartą vyksta Saudo Arabijoje. „Kreda“ komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs lietuvis Dakaro lenktynininkas, startavęs 13-ame savo Dakare. Smėlynus ir dykumas laikantis savo stichija, Dakaro panku vadinamas lenktynininkas yra tris kartus pagerinęs Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-iais Antanas Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite