Keturračiai – nepamainomos transporto priemonės, kurias, tiesa, vis dar lydi keletas gajų mitų.
Angle down Atgal

Svajojantiems apie keturračius: 3 mitai, kuriuos privalu paneigti

Plieniniais žirgais vadinami keturračiai vis dažniau suriaumoja Lietuvos keliuose ir bekelėse. O kaipgi – tai nepamainoma transporto priemonė, kurią, tiesa, vis dar lydi keletas gajų mitų. Juos bandome paneigti, padedami daugiau nei 15 metų Šiauliuose veikiančio autocentro DEL AUTO vadovo Domo Grunskio.

Daugiau nei 15 metų automobilių remonto srityje dirbanti įmonė DEL AUTO teikia visas autoserviso paslaugas.
Daugiau nei 15 metų automobilių remonto srityje dirbanti įmonė DEL AUTO teikia visas autoserviso paslaugas.

Mitas nr. 1: skirti tik pramogai

D. Grunskis pasakoja, kad keturračiai XX a. devintajame dešimtmetyje buvo sukurti darbui: tempti krovinius sunkiai pravažiuojamose vietovėse, pasiekti itin atokias teritorijas ir pan. Taigi nuomonė, kad šių transporto priemonių ratai sukasi tik dėl mūsų pramogų, yra klaidinga.

„Vis daugiau bendrovių ar ūkių įsigyja keturračius ir su jais atlieka įvairius darbus. Prie keturračių galima pritaikyti įvairius padargus: žoliapjoves, smulkintuvus, sniego peilius, akėčias, žemės lyginimo ir įdirbimo priemones, purkštuvus. Ši transporto priemonė taip pat praverčia ganant gyvulius, saugant teritorijas, vežant įvairius krovinius“, – vardija D. Grunskis.

Jo vadovaujama įmonė yra oficialus CFMOTO atstovas Šiaurės Lietuvoje ir šiuo metu klientams siūlo penkis šio gamintojo keturačių modelius: CFORCE 450L T3b, CFORCE 520L T3b, CFORCE 600L T3b, CFORCE 850L T3b, CFORCE 1000L T3b. „Visi jie gali dirbti ūkyje – net ir pats silpniausias, 400 cc kubatūros keturratis. Taip pat, visi mūsų turimi CFMOTO keturačiai komplektuojami su kabliais, galingesni gali patempti priekabas net iki 2 t svorio. Tai ypač aktualu darbuojantis miškuose“, – sako D. Grunskis.

CFMOTO keturračiai turi ir priekinę elektrinę gervę, kuri praverčia kilnojant padargus arba užklimpus purve. Nors, atsakingai vairuojant, dažnai užklimpti neturėtume: keturratis yra itin pravažus – pelkės bei kiti iššūkiai jam nebaisūs. „Keturratis yra pravažesnis už džipą ar visureigį. O lyginant darbų atlikimo prasme, ši transporto priemonė yra kur kas pigesnė nei kitos“, – pastebi D. Grunskis.

CFMOTO keturačiai komplektuojami su kabliais, galingesni gali patempti priekabas net iki  2 t svorio.
CFMOTO keturačiai komplektuojami su kabliais, galingesni gali patempti priekabas net iki 2 t svorio.

Mitas nr. 2: tik šiltuoju metų laiku

Po sunkių darbų galima ir papramogauti – keturratis tam puikiai tinka. Keliuose ir bekelėse šios transporto priemonės dažniausiai pastebimos atšilus orams, tačiau galvoti, kad keturračiai rudenį ir žiemą nuobodžiauja garaže, būtų klaida.

D. Grunskis sako, kad keturratininkų sezonas tęsiasi ištisus metus: ir žiemą, ir vasarą. „Viskas, ko reikia – tai tinkama apranga. Be to, galime pasiūlyti ne vieną aksesuarą, kad vairuotojai ir keleiviai jaustųsi komfortabiliau: šildomas motociklo rankenas ir akseleratorių, LED žibintus, daiktadėžes, dugno apsaugas, įrankių laikiklius, benzino bakelius ir daugybę kitų priedų“, – sako DEL AUTO vadovas.

Neretai jis sulaukia ir dėl papildomų vairavimo kursų, kurių neva tai reikia, norint sėsti už keturračio vairo. Pasak D. Grunskio, visi bendrovės platinami keturračiai be problemų registruojami savivaldybėse arba „Regitroje“, o jų savininkams pakanka turėti įprastinę B vairuotojo kategoriją arba TR1, TR2 teises.

Galvoti, kad keturračiai rudenį ir žiemą nuobodžiauja garaže, būtų klaida.
Galvoti, kad keturračiai rudenį ir žiemą nuobodžiauja garaže, būtų klaida.

Mitas nr. 3: tik ne iš Kinijos

CFMOTO, kurią Šiaurės Lietuvoje oficialiai atstovauja DEL AUTO, yra visame pasaulyje žinomas Kinijos motociklų ir keturračių gamintojas. Nors prie šios šalies lipte limpa epitetai, D. Grunskis sako, kad CFMOTO laužo stereotipus apie nekokybišką kinų gaminamą produkciją ir netgi turi savo pilotų komandą, kuri bando naujų bei atnaujintų modelių kokybę bei ištvermę.

CFMOTO gamykloje pluša apie 1,5 tūkst. darbuotojų, tačiau nemenką dalį darbo čia atlieka ir robotai. Gamykloje naudojamos kanadietiškos, vokiškos ir amerikietiškos mašinos, o dizainui samdomos Italijos ar kitų Europos šalių dizaineriai. Siekis kurti aukštus standartus atitinkančią moto techniką, neužmirštant kainos faktoriaus, yra pagrindinė priežastis, kodėl CFMOTO keturračiai ir motociklai itin išpopuliarėjo Europoje ir už Atlanto ribų.

D. Grunskis džiaugiasi galimybe atstovauti šio kinų gamintojo filosofiją ir produktus. Visiems CFMOTO keturračiams autocentras taiko dviejų metų garantiją be ridos apribojimų. DEL AUTO taip pat atliekamas garantinis ir pogarantinis keturačių aptarnavimas, techninė priežiūra.

CFMOTO laužo stereotipus apie nekokybišką kinų gaminamą produkciją ir netgi turi savo pilotų komandą, kuri bando naujų bei atnaujintų modelių kokybę bei ištvermę.
CFMOTO laužo stereotipus apie nekokybišką kinų gaminamą produkciją ir netgi turi savo pilotų komandą, kuri bando naujų bei atnaujintų modelių kokybę bei ištvermę.

Daubos g. 4. Šiauliai, 8 674 44666

www.delauto.lt

Daugiau nei 15 metų automobilių remonto srityje dirbanti įmonė DEL AUTO teikia visas autoserviso paslaugas, prekiauja moto technika, automobiliais. Įmones plotas užima 2000 kv. metrų. Įmonėje dirba virš15 kvalifikuotų darbuotojų, kurių tikslas patenkinti ir viršyti klientų lūkesčius. DEL AUTO pagrindinės veiklos kryptys auto-moto kėbulų remontas, techninis aptarnavimas/einamasis remontas. Atliekama visų automobilių markių variklio ir visų elektroninių valdymo sistemų kompiuterinė diagnostika. Itin aukšta kėbulų remonto kokybę pasiekiame naudojant šiuolaikinę įrangą: dažymo kamera NOVA VERTA PRESTIGE, kėbulo lyginimo stendai CAR-O-LINER, kėbulo paruošimas dažymui sausu būdu modernia WOLF įranga naudojant centrinę nusiurbimo sistemą, suteikia galimybę labiau apsaugoti automobilio kėbulą nuo korozijos, nei dirbant įprastiniu būdu su vandeniu.

Reklama

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite