Angle down Atgal

Simona Burbaitė: apie alinančias dietas, gyvenimo pilnatvės paieškas ir mėgstamus patiekalus

Tinklaraštininkė, tituluota gražuolė, įkvepianti ir motyvuojanti knygos „Tavo geriausia draugė“ autorė Simona Burbaitė – visuomet pozityvi, linksma ir besišypsanti. Sveika mityba bei sportu susižavėjusi mergina skatina ne tik žengti į sveikesnį rytojų, bet taip pat pamilti save ir savo kūną.

Tiesa, kiek anksčiau Simona išgyveno ir ne patį lengviausią gyvenimo etapą – mergina viešai prabilo apie kurį laiką ją kamavusią depresiją ir niūrias mintis. Tačiau visa tai – jau praeityje.

Išbandė ne vieną dietą, tačiau laimę atrado kitur

Niekuomet viršsvorio neturėjusi Simona vis dėlto nusprendė skirti vis daugiau dėmesio savo mitybai. „Paauglystėje buvo laikas, kai jaučiausi nepatenkinta tuo, kaip atrodau, vargino odos bėrimai, trūko energijos, emocinė būklė būtent dėl to irgi būdavo prasta. Nesijaučiau taip, kaip norėtųsi“, – teigė Simona.

Ir nors papildomi kilogramai merginos nekamavo, ji taip pat išbandė ne vieną alinančią dietą, kankino save badavimu, tačiau ilgalaikių rezultatų ir geros savijautos jai nepavyko pasiekti. Simona minėjo, jog norėdama keisti savo mitybą, ji turėjo priimti ir svarbų sprendimą – sąžiningai atsakyti į klausimą, ar ji nori būti liekna, ar ir liekna bei sveika. „Atrodyti gražiai ir tokiam išlikti ilgus metus, galima tik gyvenant sveikai, o ne alinant save. Ieškojau daug informacijos, skaičiau įvairius straipsnius, knygas apie sveiką gyvenseną, sportą ir mitybą. Supratau, kad egzistuoja glaudus ryšys tarp to, ką valgome, su tuo, kaip rūpinamės savo kūnu ir psichika. Maistas lemia ne tik mūsų sveikatos būklę, bet ir gyvenimo trukmę, o gyvenimas duotas tik vienas“, – šyptelėjo ji.

Pusryčiams – didžiausias dėmesys

Simona vienareikšmiškai tvirtino, jog svarbiausias maistas jos dienoje – pusryčiai. „Nepavalgius manęs niekas ryte neišvarys iš namų. Niekada nepatingėsiu atsikelti anksčiau ir neskubant pasiruošti ne tik sveikus, bet ir estetiškus pusryčius. Galiu pamiršti, nespėti, nenorėti vakarienės, bet pusryčių – niekada! Tai garantuotas energijos užtaisas visai dienai“, – sakė ji.

Harmonija ir estetika lėkštėje – Simonai būtina. Kaip pati teigė, didžiausią dėmesį pusryčiams skirianti mergina nori, kad jie būtų karališki. „Renkuosi įvairias grūdų košes, vaisius, kiaušinius ar duonos sumuštinius. Renkuosi avižų, grikių, rugių, miežių ar perlinių kruopų košes, kurias kiekvieną rytą keičiu, kad išvengčiau monotonijos. Košę gardinu cinamonu, kardamonu, gvazdikėliais, džiovintų daržovių prieskoniais, uogomis, įvairiomis sėklomis, sūriu, daržovėmis“, – pasakojo S. Burbaitė.

Valgo dažnai, bet mažomis porcijomis

Simona neslėpė, jog valgo 5-6 kartus per dieną (3 pagrindinius patiekalus ir 2 užkandžius), tačiau nedidelėmis porcijomis, kas 2-3 valandas.

„Maistą stengiuosi pasiruošti iš anksto ir visur su savimi vežiotis maisto dėžutę. Juokiuosi, kad tai mano gražiausias aksesuaras! [...] Visuomet planuoju savo valgymus ir reguliariai maitinuosi. Jei nespėju pasigaminti maisto, maitinuosi sveiko maisto restoranuose Vilniaus senamiestyje““, – šypteli mergina.

Mėgstamiausios TOP 3 vietos:

Kadangi Simona ne tik aktyviai sportuoja treniruoklių salėje, bet ir lanko asmenines „Muay Thai“ kovos menų treniruotes, nekeista, kad jos mylimiausios vietos valgyti mieste taip pat pasižymi itin plačiu valgiaraščiu, pritaikytu sveikai besimaitinantiems.

Jos mėgstamiausia vieta šiuo metu – „Daily Poison – DLYPSN“, taip pat „Café Backstage“ bei veganiška kavinė „Rosehip Bistro“.

Eksperimentai virtuvėje

Simona savo asmeninio tinklaraščio skaitytojus kaskart nustebina sveikos mitybos receptu. Tiesa, mergina neslepia, jog kulinarių eksperimentų buvo visokių. Kartais labai sėkmingų, o kartais tokių, jog belieka tik juoktis.

„Atsimenu, pernai tinklaraščiui gaminau žalią, sveikuolišką Kalėdų tortą. Tada supratau, kad turi būti pasiruošęs viskam, nes tortas gali iš pirmo karto ir nepavykti. Šiaip jau tortas nebuvo labai kaprizingas, tik reikėjo mokėti elgtis su želatina. Aišku, norėjosi, kad viskas pavyktų be „techninių kliūčių“, bet kažką pridirbau ir tortas nesustingo, tai teko viską kartoti“, – juokėsi ji.

Simona taip pat pasidalijo su meniu.lt skaitytojais ir savo mėgstamu receptu – žemės riešutų sviesto ir bananų suktinukais! Užtruksite tik 2 minutes!

  • Kukurūzų/grikių/ryžių ar kitokių miltų tortilija
  • Žemės riešutų sviestas
  • Bananas

Puikiai tinka tada, kai norisi sveiko, saldaus ir energijos suteikiančio užkandžio, bet neturi daug laiko gaminti. Paskutinį kartą suktinukams naudojau kukurūzų miltų tortiliją, bet geriau paieškojus galima rasti alternatyvų (grikių, ryžių ar kitokių miltų tortilijų). O idealiausiu atveju – išsikepti pačiai. Riešutų sviestą irgi galima pasigaminti (ir nebūtinai žemės riešutų) – bet ir vėl, tai reikalauja laiko. Gardžių akimirkų!

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite