Angle down Atgal

Šeštadienį Neringoje žygiuos apie 2 tūkstančiai žmonių

Šeimos, įmonės ir draugų kampanijos šeštadienį iš ankstaus ryto rinksis į pirmą kartą organizuojamą „Neringos žygį“ Nidoje. Dalyviai gali rinktis vieną iš 4 distancijų - nuo 10 km pradedantiesiems iki 75 km užkietėjusiems ėjikams. Šią distanciją įveikti jau pasiryžo virš 100 dalyvių.

„Paskutinės dienomis registracija itin suaktyvėjo. Kaip ir tikėjomės, populiariausia distancija - 25 km „Aplenk briedį su HIATUS“. Į šią distanciją užsiregistravo apie pusė visų dalyvių. Pastebėjome, kad ji itin populiari tarp šeimų. Čia sutikti bus galima ir nemažai augintinių. Trasą taip pat įveikti ketina ir renginio vedėjas - Ignas Krupavičius“, - informavo vienas iš organizatorių Giedrius Bielskus, pridurdamas, kad dalyvių tikimasi dar daugiau, nes užsiregistruoti bus galima ir renginio metu.

„Neringa pastarosiomis dienomis puošiasi pačiu gražiausiu savo rūbu, kuris leidžia grožėtis nuostabiais saulėlydžiais ir saulėtekiais, migruojančiais paukščiais, o šis ruduo, kaip teko pačiam įsitikinti, ir nesuskaičiuojama miško gėrybių - grybų gausa. Išsiruošusius į žygį kviečiame neskubėti, o tiesiog mėgautis Neringos teikiamomis dovanomis - netikėtais susitikimais su laukinės gamtos atstovais, aplinkos įkvėptais pokalbiais, gamtos ar kultūros paminklais. Gerų emocijų, įspūdžių ir ištvermės nusprendusiems įveikti ilgiausias trasas“, - dalyviams linkėjo Neringos meras Darius Jasaitis.

Antra pagal populiarumą - 10 km „Pažink Nidą“ trasa. Joje daugiausia dalyvaus šeimos su mažais vaikais ir pradedantieji žygiuotojai.

Netrūksta ir ilgiausių - 50 km „Atrask Naglį su Columbia“ bei 75 km „Nugalėk slibiną“ - trasų dalyvių. Jų laukia ne tik didžiausias iššūkis, bet ir daugiausia įdomybių bei pagalbos iš organizatorių. Šių distancijų dalyviai į trasą išeiti galės nuo 6 ryto ir sugrįžti privalės iki 2 val. nakties.

Visi trumpesnių distancijų dalyviai, ar tiesiog poilsiaujantys Nidoje, atvykę palaikyti savo draugų ar artimųjų, bet į žygį neišėję, renginio vietoje galės pasisemti daugiau žinių apie sveikatą ir mitybą įvairiuose seminaruose, vaikai pažaisti specialiai jiems įkurtoje zonoje.

„Norime, kad žygio metu dalyviai turėtų galimybę ne tik susipažinti su Kuršių nerijos gamta, bet ir sužinoti daugiau apie sveiką gyvenseną. Pasikvietėme Klaipėdos universiteto dėstytojus, kad jie papasakotų, kaip reikia sveikai gyventi“, - sakė renginį organizuojančios asociacijos „Savas miestas“ vadovė Giedrė Bernotaitė.

Organizatoriai primena, kad žygiui pasiruošti reikia iš anksto ir prieš išvykstant patikrinti, ar viską įsidėjote.

„Trasoje, priklausomai nuo distancijos, bus vietos su maitinimu, užkandžiais, vandeniu, poilsio zonomis. Taip pat ir pirmosios pagalbos stotelėmis. Visgi, norint, kad žygis įsimintų dėl pamatytų vaizdų, o ne dėl patirtų nemalonumų, ar pusiaukelėje nereikėtų nutraukti žygio, reikia atlikti ir namų darbus“, - perspėjo G. Bernotaitė ir pateikė būtinų turėti daiktų sąrašą.

Pasak jos, nepaisant distancijos pirmiausia reikia pasirūpinti patogiais batais, apranga ir būtinai vėjo neperpučiama striuke. Nors savaitgaliui vėjas aprims, einant ilgą laiką pajūriu jis tikrai pasijaus. Nors ir gali atrodyti vėsu, bet esant giedrai dienai kepurė, saulės akiniai ir kremas nuo saulės taip pat pravers. Kuprinėje nepakenks turėti ir keletą porų kojinių, pirmos pagalbos vaistinėlę. Patartina su savimi turėti ir papildomų užkandžių, ypač besileidžiantiems į ilgesnes distancijas, taip pat ką nors saldaus.

Visi renginio dalyviai dar prieš išžygiuojant gaus savo distancijos žemėlapį, kurį patartina saugoti ir turėti su savimi. Čia bus nurodyti ir pagalbos bei organizatorių telefonų numeriai.

ELTA

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite