Angle down Atgal

Sekundė pliusams: kaip sumažinti jaučiamą nerimą ir rasti laiko pailsėti?

Naujoje podcast'o Sekundė pliusams dalyje sveikatos psichologė Justina Strazdaitė kalba apie nerimą, jo priežastis ir kaip su jomis susidoroti. „Kiekvienas turi savų būdų, kaip prisiminti, jog reikia pailsėti“, – sako psichologė.

Kaip aiškina psichologė, nerimas yra normali organizmo reakcija į aplinkos dirgiklius. Anksčiau nerimas žmonėms padėdavo išgyventi ir judėti į priekį. Šiomis dienomis nerimas kyla dėl nuolatinio judėjimo į priekį, dėl įtempto gyvenimo ritmo ir užmiršimo, kad svarbu skirti laiko sau ir pailsėti.

Nerimą žmonės jaučia skirtingai – vieni silpniau, kiti stipriau. Dažniausiai stipresnį nerimą jaučia jautrūs žmonės.

„Svarbu neįsisukti į nerimą dėl nerimavimo. Tuomet nerimas vis didėja ir didėja. Nerimaujame dėl to, nes mums kyla nerimas. Taip galime pamiršti priežastį, dėl kurios iš tiesų kyla nerimas“, – sako J. Strazdaitė

Nevalia pamiršti atjautos sau – pasakyti, jog esate nusipelnęs skirti laiko sau ir pailsėti. Deja, bet būtent nerimas trukdo tai prisiminti. Dėl poilsio trūkumo neatkuriamas organizmo balansas. Tai tampa organizmo silpnėjimo ir prasto miego priežastimi.

Kaip atrasti priežastį, dėl kurios kyla nerimas ir kaip su tuo susidoroti? Apie tai psichologė kalba podcast'e.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite