Angle down Atgal

Prekybos internetu realijos po karantino

Karantino metu, labai suaktyvėjo prekyba internetu, dėl įvestų ribojimų daug įmonių buvo privestos užverti fizinių parduotuvių duris. Verslai, kurie iki karantino turėjo tik fizines parduotuves, karantino metu buvo priversti ieškoti sprendimų, vienas iš jų – prekyba internetu. Vieni elektronines parduotuves nuomojosi, kiti skubėjo kurti savo.

Karantino metu, kai pirkėjai buvo raginami pirkti internetu, pardavimai buvo gan gausūs, net ir naujai sukurtose elektroninėse parduotuvėse. Tačiau pasibaigus karantinui, nebelikus ribojimų, prekyba internetu ženkliai sulėtėjo ir dauguma, karantino metu sukurtų, elektroninių parduotuvių pardavimų negeneruoja arba generuoja labai mažai.

Vienos iš naujai įkurtų elektroninių parduotuvių, prekiaujančios juvelyrikos dirbiniais: pasipuosk.lt, vadovas teigia, kad vasarą buvo jaučiamas ženklus pardavimų sumažėjimas.

Kodėl po karantino sulėtėjo prekyba internetu?

Panaikinus ribojimus ir pradėjus veikti fizinėms parduotuvėms bei prekybos centrams, dalis pirkėjų grįžo prie senų įpročių ir mieliau perka fizinėse parduotuvėse nei internetu. Taip pat, prisidėjo ir vasara – atostogų metas.

Karantino metu, daug pirkėjų negalėdami apsilankyti fizinėse parduotuvėse, internetinės naršyklės adreso laukelyje vesdavo norimos parduotuvės pavadinimą. Taip, net ir naujai sukurtos internetinės parduotuvės pritraukdavo lankytojų. Tačiau kai paieškoje ieškoma ne konkreti parduotuvė, o prekės ar prekių kategorijos, naujai sukurtos parduotuvės yra reitinguojamos gan prastai ir potencialių klientų nepritraukia.

Ką daryti, kad internetinė parduotuvė veiktų pelningai?

Kalbinti wayup SEO (angl. Search Engine optimization) ir SEM (angl. Search Engine Marketing) specialistai akcentavo: norint, kad internetinė parduotuvė pritrauktų klientų, teks dirbti, ir nurodė du pagrindinius metodus klientų pritraukimui:

  • internetinei parduotuvei taikykite SEO optimizavimą, taip turėsite galimybę pritraukti lankytojų iš natūralios, nemokamos paieškos rezultatų. Tinkamai atliekant SEO optimizavimą, internetinė svetainė bus reklamuojama ir lankytojų turėtų pritraukti ne tik iš „Google“ paieškos, bet ir iš kitų portalų;
  • naudokite įvairias reklamos internete formas: reklama paieškos rezultatuose, vaizdinė reklama, reklaminių skydelių reklama, reklama socialiniuose tinkluose. Reklamos kampanijas analizuokite, sekite konversija, skaičiuokite atsiperkamumą ir tobulinkite. Palikite tik tas reklamos formas, kurios duoda norimų rezultatų.

„Wayup“ specialistų teigimu, beveik visada rekomenduojama lygiagrečiai taikyti SEO paslaugas ir kitas reklamos internete formas. SEO paslaugos apčiuopiamus rezultatus duoda ne iš karto ir tai yra ilgalaikė investicija, su išliekamąja verte. Naudojant kitas reklamos formas rezultatus gauname beveik iš karto, lengva išbandyti ir pritaikyti naujas idėjas, tačiau tokios reklamos išliekamoji vertė yra kur kas mažesnė, o kartai jos iš vis nėra – nutraukus reklamos kampaniją, nutrūksta ir lankytojų srautas.

Daugiau informacijos apie reklamos būdus rasite „wayup“ straipsnyje: reklama internete.

Rekomendacija

Rekomenduojama neapleiskite savo internetinių parduotuvių. Investavus pinigų ir laiko internetinės parduotuvės sukūrimui, investuokite ir į internetinės parduotuvės reklamą, priežiūrą, tobulinimą. Tai bus dar vienas pardavimo kanalas ir būsite pasiruošė galimiems ateities karantinams ar kitokiems ribojimams.

 

Remiamas turinys

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite