Angle down Atgal

Pratimai, kuriuos galima atlikti namuose, bet efektas bus kaip sporto salėje

Daugelis iš mūsų mielai sportuotų namuose, tačiau šios idėjos atsisakome dėl įvairių priežasčių, pavyzdžiui, dėl to, kad trūksta vietos ar neturime pinigų brangiems treniruokliams. Tik nedaug žmonių mano, kad galima sportuoti be jokios įrangos. Tačiau net ir įprasti daiktai mūsų namuose yra puiki priemonė mankštai.

Štai, kaip galima savo namus paversti sporto sale!

Panaudokite kėdę

Pastatykite kėdę priešais save ir viena koja pasilipkite ant jos. Padarykite judesį aukštyn, kad kita koja būtų pakelta nuo žemės. Užlipkite ant kėdės, nusileiskite ir pakartokite. Atlikite pratimą 3 kartus po 15 užlipimų. Šis pratimas apkrauna visus kojų raumenis.

Panaudokite staliuką

Šį pratimą rekomenduojama atlikti naudojant žemą ir sunkų staliuką, kurį būtų sudėtinga išjudinti iš vietos. Pratimą atlikite 3 kartus po 15 pakartojimų.

Atsisėskite nugara į staliuką ir rankomis įsikibkite į jį. Ištieskite kojas priešais save ir tiesdamas rankas pakelkite kūną, kol kojos nelies grindų. Kai rankos suformuos 90 laipsnių kampą, grįžkite į pradinę padėtį.

Panaudokite sieną

Nugara atsiremkite į sieną ir sulenkite kojas 90 laipsnių kampu, tarsi sėdėtumėte ant kėdės. Išbūkite šioje padėtyje nuo 30 sekundžių iki 2 minučių ir ištieskite kojas. Šis pratimas tolygiai apkrauna apatinės kūno dalies raumenis ir juos stiprina.

Panaudokite sieną ir butelį

Instrukcijos yra tokios pačios kaip ir ankstesniame pratime, tereikia ką nors sunkaus uždėti ant kojų. Tai gali būti vandens butelis ar kitokia tara, kaip parodyta paveikslėlyje.

Dar kartą panaudokite kėdę

Atsistokite už kėdės ir padėkite rankas ant atlošo. Pakelkite kulnus ir slinkite kairę koją tolyn nuo dešinės, kol jos bus įstrižai viena nuo kitos. Pakartokite pakaitomis abiem kojoms. Rekomenduojama atlikti po 20 pakartojimų kiekvienai kojai. Galima dėvėti kojines ar panaudoti popierinius rankšluosčius, kad kojos geriau slystų.

Panaudokite lovą

Padėkite rankas ant lovos krašto ir ištieskite kojas. Tokioje padėtyje darykite atsispaudimus 15 kartų.

Vėl panaudokite kėdę

Pasirinkite kėdę be ranktūrių. Atsisėskite ant jos. Rankomis laikykitės už kėdės šonų ir pritraukite kojas prie krūtinės bei nuleiskite žemyn. Atlikite 3 kartus po 10 judesių. Pratimas lavina pilvo raumenis.

Panaudokite vandens butelius kaip svarmenis

Į kiekvieną ranką paimkite po vandens butelį. Stenkitės, kad rankos būtų kuo arčiau kūno. Lenkite rankas per alkūnę, kol jos pasieks krūtinę. Tada nuleiskite rankas ir grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite 3 kartus po 20 pakėlimų. Galima naudoti įvairių rūšių talpas vietoj svarmenų.

Panaudokite rankšluostį

Suimkite rankšluostį abiem rankomis ir ištieskite sau už galvos. Ištieskite ir pamažu sulenkite rankas, kad pajaustumėte tempimą. Atlikite po 20 judesių.

Panaudokite kitus buities daiktus kaip svarmenis

Darykite įtūpstus, rankoje laikydamas svarmenis (pvz., buitinės chemijos butelius). Vieną koją dėkite į priekį ir pritūpkite. Kitos kojos kelis turėtų beveik paliesti grindis. Grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite 2 kartus po 10 judesių kiekvienai kojai.

Išbandykite visus šiuos pratimus namuose!

https:zinoti.lt

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite