Angle down Atgal

Parodoje „Išmesti negalima panaudoti“ mokiniai atskleidė savo kūrybiškumą

Dar lapkričio 17 d. vykusio virtualaus susitikimo su tvaraus vartojimo šalininku, edukatoriumi Giedriumi Buču metu, Šiaulių Gytarių progimnazijos 5a klasės mokiniai (mokytoja Ilona Jankauskienė) gavo praktinę užduotį – iš namuose esančių buitinių atliekų pagaminti kokį nors daiktą, t. y. prikelti antram gyvenimui tai, ką jau būtų išmetę. G. Bučas pateikė ir filmukų, kur rodoma, kaip iš nereikalingų daiktų galima pasigaminti praktiškus ir naudojamus daiktus. Prie kūrybinės idėjos prisijungė ir dar viena, 5c, klasė. Tad daugiau nei savaitę vaikai namuose vieni arba su tėvelių pagalba kūrė įvairius darbelius.

Galima pasidžiaugti, kad vaikai išties išradingi ir kūrybingi, nestingantys fantazijos, nes iš įvairių atliekų (plastikinių butelių, kartono, nereikalingo popieriaus) prigamino įvairiausių daiktų – lesyklėlę, kiaulę-taupyklę, eglutę, kalėdinį miestelį, kibirėlį, saldaininę, vazonėlį ir pan. Kiekvienas labai kūrybiškai išnaudojo namuose turimas atliekas. Daugiausia vaikai kūrė iš plastiko (plastikinių didesnės ir mažesnės talpos butelių) – ir galima daryti išvadą, kad namuose jo prikaupiama daugiausia. O juk apsiperkant būtent plastikinių pakuočių reikėtų stengtis vengti! Tikimasi, kad tiek susitikimas su edukatoriumi, tiek šios kūrybinės dirbtuvės paskatino vaikus suvokti, kad reikia mažinti vartotojiškumą, o tai, kas iš pirmo žvilgsnio atrodo išmetama, tikrai dar gali būti panaudojama ir pritaikoma antram gyvenimui.

Bibliotekai atvėrus duris, iš mokinių pagamintų daiktų bus surengta paroda, kuria galės pasigrožėti ir pasisemti naujų idėjų kiekvienas bibliotekos lankytojas. Paroda „Išmesti negalima panaudoti“ parengta įgyvendinant Lietuvos kultūros tarybos ir Šiaulių miesto savivaldybės dalinai finansuojamą projektą „EKOBIBLIOTEKA: rytojaus kūrėjai“. O dabar kviečiame pasidairyti po virtualią nuotraukų galeriją ir atrasti labiausiai patinkantį iš naujo gyvenimui prikeltą daiktą!

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite