Angle down Atgal

Ei­na­te iš pro­to, dirb­da­mi na­muo­se?

Štai ke­le­tas pa­ta­rimų, ku­rie pa­dės su­re­gu­liuo­ti dar­bo ir poil­sio re­žimą bei pa­di­din­ti mo­ty­va­ciją.

1. Sukurkite sau darbo vietą

Jeigu dirbate, gulėdami lovoje arba atsainiai įsitaisę ant sofutės priešais televizorių, anksčiau ar vėliau produktyvumas išgaruos. Verčiau sukurkite namuose sau darbo vietą – kampelį, kuriame jus suptų oficialesnė aplinka, tyla ir darbui reikalingos priemonės. Pabaigę darbus, į šią vietą nebesugrįžkite paskaityti knygos arba pabendrauti socialiniuose tinkluose – ji turėtų griežtai asocijuotis tik su profesine veikla.

2. Pasiruoškite dienai

Prisiminkite, kaip elgdavotės rytais, eidami į darbą. Greičiausiai pasidarydavote lengvą makiažą arba užsirišdavote kaklaraištį, pusryčiams išgerdavote puodelį kavos su pyragaičiu arba sveikuoliška koše. Neatsisakykite šių įpročių vien todėl, jog nebegalite išeiti iš namų. Savo „darbo vietoje“ nesirodykite su chalatu – verčiau rinkitės oficialesnius rūbus, kurie paliks įspūdį ir virtualių susirinkimų metu. Galite netgi pasidažyti arba užsirišti tą patį kaklaraištį.

3. Pasirūpinkite sveikata

Biuruose sėdime ant kėdžių, prisitaikančių prie mūsų stuburo linkių, o virš galvų kabo lempos, skleidžiančios tinkamą apšvietimą ir tausojančios regėjimą. Žinoma, jei tik darbovietei rūpi darbuotojų sveikata. Namuose taip pat turėtume atkreipti dėmesį į šiuos aspektus – negadinti stuburo, akių.

4. Šeimininkė ar darbuotoja?

Eidami į darbą, apgalvodavome, kokie bus mūsų pietūs. Vieni juos iš anksto ruošdavo namuose, kiti nuspręsdavo, į kokią kavinę šiandien užsuks. Panašiai elkitės ir dirbdami namuose. Priešingu atveju mityba gali tapti chaotiška, nepilnavertė, galite pradėti valgyti prie darbo stalo arba užvis blogiausia – metę darbus, porai valandų išeiti ruošti šeimai pietų. Verčiau pasidalykite šią atsakomybę su sutuoktiniu, ūgtelėjusiais vaikais ir savo darbo dienos meniu suplanuokite iš anksto.

5. Turėkite tvarkaraštį

Planuokite ne tik maistą, bet ir savo dieną. Kada pradėsite darbą, kada darysite pertraukėles, kada jūsų darbo diena baigsis. Planavimas šiuo sudėtingu laiku apsaugo mus nuo laiko švaistymo, apatijos, virstančios tinginyste, ugdo atsakomybę ir ryžtą.

Etaplius“ informacija

 

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite