Angle down Atgal

Bendrasis pagalbos centras prabilo apie savaitgalį sostinėje įvykusį incidentą

Praėjusį savaitgalį socialiniuose tinkluose bei žiniasklaidoje buvo paviešinta informacija apie Vilniuje, Antakalnio gatvės važiuojamojoje dalyje, besiblaškiusį neblaivų asmenį.

Pranešimą paskelbęs žmogus piktinosi Bendrojo pagalbos neveiklumu ir „nuline pagalba“.
Reaguodami į šią istoriją, patikrinome 2020 m. rugpjūčio 1 d. registruotus įvykius ir perklausėme skambučių garso įrašus.
Apie įvykį Bendrajam pagalbos centrui buvo pranešta šiek tiek po 19 val. Beveik tuo pat metu – 19 val. 6 min. ir 19 val. 7 min. – paskambinę du pranešėjai informavo apie Antakalnio gatvėje besiblaškantį ir eismo saugumui pavojų keliantį asmenį. Vienas skambinusiųjų buvo pravažiuojantis, o kitas sustojo įvykio vietoje ir buvo pasiryžęs laukti policijos. Elektroniniai pranešimai apie pagalbos poreikį buvo nedelsiant perduoti policijai.
Pranešėjas, sustojęs įvykio vietoje, antrą kartą paskambino 19 val. 8 min. ir pranešė, kad besiblaškantį gatvėje žmogų sulaikė.
Trečias to paties pranešėjo skambutis gautas 19 val. 16 min. Į jo skambutį atsiliepusi skubios pagalbos skambučių operatorė papildė elektroninį pranešimą ir paskambino telefonu į Vilniaus apskrities vyriausiąjį policijos komisariatą, pranešdama, kad pranešėjas laiko sulaikęs gatvėje besiblaškiusį asmenį.
Ketvirtas skambutis gautas 19 val. 28 min. Atsiliepusiam operatoriui pranešėjas pranešė niekaip nesulaukiantis policijos pareigūnų ir grasinosi paleisti sulaikytą asmenį. Bendrojo pagalbos centro pareigūnas papildė elektroninį pranešimą ir taip pat dar kartą paskambino į Vilniaus apskrities vyriausiąjį policijos komisariatą, pranešdamas, kad pranešėjas prašo paskubėti.
Penktas skambutis gautas 19 val. 42 min., jau po to, kai policijos pareigūnai išsivežė sulaikytą neblaivų asmenį. Pranešėjas piktinosi dėl lėto reagavimo ir reiškė priekaištus Bendrajam pagalbos centrui.
Apibendrindami visą surinktą informaciją galime teigti, kad Bendrasis pagalbos centras savo funkcijas atliko be priekaištų: informacija apie įvykį buvo surinkta bei policijos pareigūnams perduota operatyviai, ji ne kartą buvo papildyta elektroniniu būdu bei pakartota telefoninių skambučių į policiją metu.
Kadangi policijos pajėgų Bendrasis pagalbos centras nevaldo, policijos reagavimo jis niekaip įtakoti negali.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite