Angle down Atgal

5 kasdieniai laimingos moters įpročiai

Reikia pakelti nuotaiką? Kad pasijustumėte laimingesnė, nebūtina laukti kelionės į Paryžių ar tikėtis laimingo loterijos bilieto, rašo tinklapis prevention.com. Naujausi tyrimai rodo, kad maži kasdieniai įpročiai gali ženkliai padėti jums išsiugdyti teigiamą požiūrį. Įtraukite šiuos laimės suteikiančius įpročius į savo kasdienę rutiną.

9 val.: Pradėkite dieną žaliosios arbatos puodeliu. Žmonės, per dieną išgeriantys po 4 ar daugiau puodelių žaliosios arbatos, yra 44% mažiau linkę susirgti depresija nei tie, kurie gurkšnoja ją daug rečiau. Tai amino rūgštis teaninas paskatina geros nuotaikos cheminės medžiagos seratonino gamybą smegenyse.

12:30 val.: Valgykite organizmą valančius pietus. Be žuvies ir pilno grūdo produktų jūsų lėkštėje turi būti vaisiai ir daržovės. Keptus, saldintus ar perdirbtus maisto produktus valgykite tik retkarčiais. Australijos mokslininkų atlikto tyrimo duomenimis, šitaip besimaitinančios moterys yra daug mažiau linkusios į depresiją.

16 val.: Pasivaikščiokite. Fizinių pratimų metu išsiskyrę endorfinai yra stipriai veikiantys nuotaikos pakėlėjai. Vienas pasivaikščiojimas (vos 20 minučių trukmės) gali pakelti nuotaiką net 12 valandų.

19 val.: Vakarienės metu papildykite geležies atsargas. Kartu su maistu išgerkite ir vitamininius papildus. Premenopauzės metu juose turi būti 18 mg geležies (16% šios grupės moterų jaučia jos trūkumą). Tyrimas nustatė, kad kareivių moterų, gėrusių geležies papildus, nuotaikos testų rezultatai buvo daug geresni nei tų, kurios gėrė placebą.

22 val.: Prisiminkite, kas buvo gero. Kiekvieną vakarą užrašykite 3 gerus dalykus, kurie nutiko jums tą dieną, nesvarbu, kokie nereikšmingi jie būtų. (Tiesą sakant, 39% žmonių teigia, kad vakaras, praleistas su šeima, yra svarbiausias dienos įvykis, nes tada jie atsigriebia už visą dieną). Rašykite detaliai ir atkreipkite dėmesį į vaidmenį, kurį atlikote jūs pati, stengiantis, kad bet kuris jums mielas dalykas įvyktų. Pamatysite, jog pradėsite vis labiau suvokti, kiek daug įtakos šviesioms savo gyvenimo akimirkoms darote jūs pati.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite