Angle down Atgal

10 būdų, kaip gerai išsimiegoti karštomis vasaros naktimis

Paspirginus daugiau nei 30 laipsnių siekiantiems karščiams, daugelis susidūrė su itin nemalonia problema – tokiame karštyje labai sunku užmigti. Vartotės nuo šono ant šono, pila prakaitas, laikrodis rodo jau gerokai po vidurnakčio, o jūs vis dar negalite užmigti. Jau įsivaizduojate, kaip sunku bus ryte atsikelti į darbą...

Jei ir jums pažįstama šį situacija, perskaitykite šiuos 10 paprastų patarimų. Jie padės karštomis vasaros naktimis miegoti kokybiškiau.

1. Prie lovos laikykite purkštuvėlį augalams ar seną purškiamą buteliuką su vėsiu vandeniu, kad naktį galėtumėte juo pasipurkšti veidą.

2. Dienos metu laikykite uždarytas savo miegamojo žaliuzes ir užuolaidas, kad jūsų miegamasis neprikaistų.

3. Prieš miegą nusiplaukite kojas ir (arba) riešus šaltu vandeniu - čia jūsų kraujagyslės yra arti odos paviršiaus, todėl greičiau atvėsite.

4. Prieš miegą padėkite šaltą, šlapią rankšluostuką maždaug valandą į šaldytuvą ir prieš miegą užsidėkite ant kaktos, kad lengviau miegotumėte.

5. Miegokite su vėsiomis šlapiomis kojinėmis ar net drėgnais marškinėliais.

6. Naudokite ventiliatorių ir padėkite jį taip, kad jis pūstų orą virš ledo padėklo – tirpstant ledui tai atvėsins kambarį.

7. Vietoj storos ir sunkios žieminės naudokite lengvą paklodę ir ploną vasarinę antklodę.

8. Įpilkite šiek tiek ledinio vandens į karšto vandens buteliuką ir laikykite naktį su savimi.

9. Prieš miegą atvėsinkite pagalvės užvalkalą šaldiklyje.

10. Galiausiai ir svarbiausia, kad dienos metu vartotumėte pakankamai skysčių ir mažiau nervintumėtės. Išnaudokite laiką poilsiui ir galvokite teigiamai, tada kitą dieną būsite ypač produktyvūs!

Šaltinis: www.yours.co.uk

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite